کارهای خوبی که ممکن است شما را به قتل برسانند!!


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان


آب نوشیدن:
همه ما مقاله هایی در مورد نوشیدن آب خوانده ایم. در بیشتر این مقاله ها و تحقیقات پزشکان توصیه کرده اند که شما باید روزانه هشت لیوان آب بنوشید. این امر به تازگی رد شده است و متخصصان بر این اعتقاد هستن که آب زیاد می تواند برای بدن ضرر هم داشته باشد. نوشیدن آب به میزان زیاد می تواند باعث کم شدن سطح نمک بدن شود. البته بیشتر به این توجه کنید که از بطری ها آب ننوشید. پلاستیک ها باعث می شوند تا اب ها مقداری آلوده شود و شما بیشتر مریض می شوید.

ورزش صبحگاهی:
ورزش در همه حال برای بدن بسیار مفید است و همه پزشکان  و متخصصین نیز به این قضیه اعتفاد دارند. اما به تازگی تحقیقاتی در دانشگاه برونل نشان از چیز دیگری می دهد. این تحقیقات حاکی از آن است که ورزش در صبح خیلی زود می تواند باعث بهم ریختن سیستم های بدن بشود و بهتر است تا ورزش ها را به زمان دیرتری موکول کنید.

خوردن قرص های مکمل:
همه ما بر خوب بودن و مفید بودن ویتامین ها شکی نداریم و می دانیم که برای بدن بسیار لازم هستند. اما استفاده از قرص های مکمل می تواند برای بدن بسیار بد باشد. استفاده بیش از اندازه و عادت کردن به این مکمل ها می تواند باعث بروز سرطان های متفاوت از جمله پروستات شده و حتی در برخی اوقات در افراد کهن سال باعث مرگ می شود. بهتر است تا برای استفاده از این مکمل ها با دکتر خود مشورت کنید.

زیاده روی در کرم ضد آفتاب:
سال ها است که از مضرات آفتاب و مشکلاتی که ممکن است برای پوست ایجاد کند گفته شده است و از جمله این موارد می توان به سرطان پوست اشاره کرد. با توجه به این مشکلاتی که ممکن است نور آفتاب برای ما ایجاد کند عده بسیار زیادی از کرم های ضد آفتاب استفاده میکنند.
این کرم ها می تواند از برخی از این بیماری ها جلوگیری کند اما گاهی اوقات همین کرم ها می تواند برای سلامتی بسیار مفید هم باشد. شما با استفاده بیش از اندازه از کرم ضد آفتاب باعث می شود تا از رسیدن ویتامین D به پوست شما جلوگیری شود و همین می تواند باعث بروز بیماری های متفاوت شود.

رژیم غذاهای کم چرب:
عده ای هستند که برای اینکه یک رژیم غذایی را اجرا کنند از خوردن بیشتر چربی ها پرهیز می کنند. این عمل می تواند برای بدن بسیار مضر باشد زیرا شما با نخوردن غذاهای چرب برخی از چربی های مفید مانند امگا-3 را نیز استفاده نمی کنید و این می تواند تنها بدن شما را به سمت مریضی های متفاوت بکشاند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,| ساعت 18:35| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت